Fondsenwerving & Communicatie

Daar moet nog even geld voor komen…

U hebt een geweldig plan, een nobel doel, iets wat echt móet gebeuren. Alleen: het geld is er nog niet voor. Maar er zijn misschien kansen voor fondsenwerving. Misschien…

Of: u werft al jaren fondsen. Maar de inkomsten stagneren, of lopen terug. Het moet ánders. Meer uit de bestaande doelgroep halen, nieuwe groepen aanboren, meer structuur, beter gebruik van de database.

Maar hoe pakt u dat aan? Wie benadert u, waarom, met welke boodschap, met welke vraag?

Fondsenwerven is geweldig. Maar niet eenvoudig. En makkelijk te verknallen. Het moet in één keer goed.

Last Communicatie & Fondsenwerving denkt graag met u mee over de juiste strategie. U profiteert van de ruime ervaring in fondsenwerving onder: particulieren (vooral de christelijke ‘markt’), bedrijven, vermogensfondsen en kerken.

Goed communiceren is lastig

Misschien herkent u het: u moet als organisatie een boodschap naar buiten brengen. Maar hoe pakt u dat aan? Er zijn zoveel keuzes die u moet maken. Over free publicity, social media, adverteren, uw website, enzovoorts. Voordat u het weet begint u er niet aan – of doet u alles half. Met bedroevend resultaat.

Goed communiceren is een vak. Hoe vertel je het verhaal van je organisatie? Hoe maak je dat verhaal authentiek en echt? Welke middelen zet je daarvoor in? Hoe meet je het effect?

Last Communicatie & Fondsenwerving helpt u om een antwoord te formuleren op deze vragen. En vraagt door, want gemakkelijke antwoorden bestaan niet.

Dus bent u op zoek naar:

* goede teksten voor uw site (dat is een vak!)

* een duidelijk geschreven brief voor uw donateurs/klanten,

* een prachtig samengesteld jaarverslag

* pakkende advertentieteksten,

* goede journalistieke verhalen of

* een andere tekst, voor welke middel ook…

neem contact op!